Известие

Collapse
No announcement yet.

Притеснителен теч на двигателно масло...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Притеснителен теч на двигателно масло...?

    Колеги- да ви попитам и тук?
    Имам лек теч на двигателно масло... от два- три огледа сформирах становището, че течът е от семеринг на КУТИЯТА НА КОЛЯНОВИЯТ ВАЛ (по двигателят се забелязва из лявата му страна- до кутията на акумулатора), количеството на теча не мога да определя с точност - защото съм и с кора, но дразни а и цапа /с две думи си е истински дискомфорт/ - установих го преди две седмици, а малко по- рано смених маслото... та сега искам да ви попитам, ако сте преминали през тези неприятности; какви стъпки включва подмяната на такъв семеринг (да издирвам ли по специален)? Спешна операция ли трябва да бъде (т.е да разсрочвам ли)? Да препоръчате сервиз в С-я и приблизително какви парички ще ми трябват? / а да очаквам ли и други инфекции съпровождащи маниполацията/? Колицата е 156-ца 1,8 TS, 144 к.с. бензинка '98год.!
    Благодаря Ви, предварително- за препоръките и мненията!
    трол след трол след трол

  • #2
    Кутията на кол вал няма семеринг(образно кутията на коляновия вал е блока на двг, а защо не и картера), такъв има самия колянов вал, семеринга е нещо като трапецовидна гадост, е се хваща за двг-то......при желание може да се опиташ и да го ВикторРейнцоваш, но новия винаги върши по добра работа......лошата новина е че не е особенно евтин, и че трябва да се маха ск кут, отделно че теоретично съществува вариант и да тече семеринга където влиза вала в ск кут.....за който пак трябва да се сваля ск кут......като за начало може да се опиташ да различиш маслото двигателно ли е или трансмисионно - по тренираните носове се справят като разтъркат маслото между палец и показалец и нежно помиришат, на по нетренираните и неопитни отчаяни юзъри се налага дори и да го кусат - метода е по неприятен, но почти винаги е ефективен ако предварително си опитал от едното, и от другото......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Определено е двигателно не трансмисионно... това го установихме и ВЕЩНО потвърдиха едни сервизни!
      трол след трол след трол

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Nik0 Покажи съобщение
        Определено е двигателно не трансмисионно... това го установихме и ВЕЩНО потвърдиха едни сервизни!
        Значи ето това може би е проблема.....
        Attached Files
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Благодаря, подпитах за да събера мнения ... и ще трябва да го оправям! Иначе постоянно на щеката, и предаразполага за по-големи беди ако не обърна внимание. )
          трол след трол след трол

          Comment


          • #6
            Извинявам се, че ползвам тази тема, но да не отварям друга. И аз имам теч на двигателно масло, но тече от пробката... До преди време беше много леко, неосезаемо... Но на скоро се усили, вече са изтекли 200ml... Явно са ми прецакали резбата, когато за последен път са го сменяли. Съвети?

            Comment


            • #7
              Има ремонтни комплектчета за пробката.Ако не можеш да намериш,при стругар да ти направи.Повери обаче първо да не е прищипан уплътнителният пръстен.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Значи ето това може би е проблема.....
                А иначе от този теч големи ли са загубите - питам щото и при мен тече и прави колкото две монети по лев петно за 15-20 мин след яко каране и спира.
                Иначе за 900 км изчезнаха 4/500 мл масло яко форца над 4500 -дали може да надува от този семеринг и да бяга толкова?
                AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                Comment


                • #9
                  Най-евтино можеш да пробваш да намотаеш от тефлонова лента по резбата на пробката,доста пъти е свършвала работа
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #10
                    Пробката със сигурност става с почистване с коресилин примерно и мажеш с "Виктор Рейнц" - така не точиш маслото и е много по-сигурно от тефлоновата лента
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Когато сменяш въпросния семеринг, провери дали няма и аксиален луфт на самия вал, щото после и с новия пак ще тече.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря за съветите !

                        Comment

                        Working...
                        X